دانلود رایگان نرم افزار

دانلود درایور nVIDIA GeForce Drivers 314.22

نويسنده : admin | تاريخ : 17:44 - 29 / 2 / 1392

 

دانلود درایور nVIDIA GeForce Drivers 314.22

دانلود درایور nVIDIA GeForce Drivers 314.22

دانلود درایور کارت گرافیک nVIDIA انویدیا

 

اگر از کاربرانی هستید که جدیدترین بازی ها را تهیه می کنید و دوست دارید که آن ها را با بالاترین کیفیت ممکن اجرا کنید ، نیاز به جدید ترین نسخه ی کارت گرافیک دستگاه خود دارید . باید بدانید که با نصب درایور جدید کارت گرافیک خود می توانید قدرت عملکرد کارت گرافیک و در نتیجه سرعت و کیفیت بازی ها را بالاتر ببرید و از آن بیش از پیش لذت ببرید .

از این رو دانلود درایور nVIDIA GeForce Drivers درایور جدید کارت گرافیک انویدیا را برای شما بازی خورهای عزیز آماده کرده ایم که پیشنهاد می کینم برای اجرای روان تر بازی ها و نرم افزارهای گرافیکی ، حتما از آخرین نسخه ی کارت گرافیک دستگاه خود استفاده نمایند . همچنین برای مشاهده ی فیلم های ۳ بعدی نیز می توانید از درایور انویدیا استفاده کنید و تاثیر چشمگیر آن را مشاهده نمایید . شما هم اکنون می توانید درایور nVIDIA GeForce Drivers – درایور انویدیا را از  دانلود دریافت نمایید.

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: nVIDIA GeForce Driver nVIDIA GeForce Drivers 314, 22 nvidia دانلود درایور آپدیت کردن کارت گرافیک اپدیت درایور انویدیا بروز رسانی کارت گرافیک دانلود nVIDIA GeForce Driver دانلود nVIDIA GeForce Drivers دانلود nVIDIA GeForce Drivers 314, 22 دانلود درایور geforce دانلود درایور geforce برای لپ تاپ دانلود ,

دانلود درایور ATI Catalyst Display Drivers 13.4 WHQL

نويسنده : admin | تاريخ : 17:42 - 29 / 2 / 1392

 

دانلود درایور ATI Catalyst Display Drivers 13.4 WHQL

دانلود درایور ATI Catalyst Display Drivers 13.4 WHQL

دانلود درایور ATI

 

آیا میدانید مهم ترین بخشی که در اجرای بازی های رایانه ای تاثیر گذار است ، کارت گرافیک سیستم می باشد . آیا می دانید بدون صرف هزینه ی میتوانید سرعت پردازش تصاویر گرافیکی و بازی های خود را به حداکثر برسانید ؟ این راه با نصب به روز ترین نسخه ی کارت گرافیک شما امکان پذیر می باشد . از این رو برای این ساعت درایور ATI را با نام کامل درایور  ATI Catalyst Display Drivers برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم .

بازی های جدید تولید شده از تکنولوژی های جدید نیز بهره برده اند که تنها با به روز رسانی کارت گرافیکات میتوانید از این تکنولوژی ها استفاده کنید . با استفاده از درایور ATI می توانید بازی های جدید و فیلم های ۳ بعدی خود را با وضوح بالا و سرعت فوق العاده ای اجرا نمایید . باید به این نکته اشاره کنیم که برای اجرای بازی های جدید تنها داشتن یک کارت گرافیک جدید با کیفیت بالا کافی نیست ، بلکه بهترین راه حل ها استفاده ار آخرین ورژن درایور کارت گرافیک است که می تواند قدرت پردازش سیستم شما را چندین برابر کند . شما می توانید درایور ATI یا درایور ATI Catalyst Display Drivers  را از سایت یاس دانلود دریافت کرده و از بالارفتن سرعت پردازش گرافیک ATI خود لذت ببرید .

 

 ویژگی های درایور ATI Catalyst Display Drivers :

-   بهبود فوق العاده ی عمکرد کارت گرافیک
-   بهبود عمکرد کارت گرافیک در بازی های رایانه ای جدید و قدیمی
-   سازگار با سیستم های عامل ویندزو ۳۲ و ۶۴ بیتی
-   افزایش سرعت پردازش در کارت گرافیک
-   و …

دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود دانلود ATI Catalyst دانلود ATI Catalyst Display Drivers دانلود ATI Catalyst Display Drivers 13, 4 WHQL دانلود ATI Catalyst Display Drivers WHQL دانلود درایور Amd دانلود درایور ATI دانلود درایور ati 5450 دانلود درایور ATI Catalyst دانلود درایور ATI Catalyst Display Drivers 13, 4 WHQL دانلود درایور ATI برای ویندوز 7 دانلود درایور ATI برای ویندوز 8 دانلود درایور ATI برای ویندوز XP دانلود درایور ATI برای ویندوز ویستا دانلود درایور RADEON دانلود درایور Radeon برای ویندوز ویستا دانلود درایور ای,

دانلود Directx – آخرین نسخه نرم افزار دایرکت ایکس

نويسنده : admin | تاريخ : 17:41 - 29 / 2 / 1392

 

دانلود Directx   آخرین نسخه نرم افزار دایرکت ایکس

 

دانلود Directx آخرین نسخه نرم افزار دایرکت ایکس

دانلود Directx 9 + دانلود Directx 10 + دانلود Directx 11 + دانلود Directx 12

 

Directx دایرکت ایکس نرم افزاری از شرکت بزرگ مایکروسافت است که برای اجرای هرچه بهتر بازی ها و ویدئو ها کاربرد دارد . بسیاری از ما نرم افزار Directx را به هنگام نصب بازی های مختلف بر روی سیستم خود مشاهده کرده ایم . تکنولوژی های مختلفی که در هر نسخه از نرم افزار دایرکت ایکس به کار رفته باعث بالا رفتن کیفیت ساخت و پردازش بازی ها شده است . از این رو برای اجرای هرچه بهتر بازی ها و نرم افزار های مختلف نیاز به به روزترین نسخه از نرم افزار Directx کاربردی دارید .

ما نیز مجموعه ای از ۴ نسخه ی نرم افزار Directx را آماده کرده ایم که شامل دایرکت ایکس ۹ ، دایرکت ایکس ۱۰ ، دایرکت ایکس ۱۱ و در نهایت آخرین نسخه Directx ۱۲ می باشد که نسخه ی بتای آن به تازگی منتشر شده است . شما کاربران عزیز می توانید آخرین نسخه Directx را از سایت یاس دانلود دریافت کرده و از اجرای بازی های خود بیش از پیش لذت ببرید .

 

برخی ویژگی های نرم افزار Directx :

-   اجرای روان تر بازی های جدید
-   فعال کردن امکانات جدید بر روی کارتهای گرافیکی
-   افزایش قدرت ویندوز در پردازش های گرافیکی
-   رفع ارورهای بازی های کامپیوتری
-   افزایش سرعت بازی های ۳ بعدی و جدید
-   استفاده از بالاترین امکانات کارت صوتی
-   و …


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: آخرین نسخه Directx آخرین نسخه نرم افزار دایرکت ایکس دانلود دانلود DirectX دانلود DirectX 10 دانلود DirectX 11 دانلود DirectX 12 دانلود directx 2012 دانلود DirectX 9 دانلود directx 9, 0c دانلود directx برای ویندوز 7 دانلود directx برای ویندوز 8 دانلود DirectX لینک مستقیم دانلود microsoft directx,

دانلود Steam – نرم افزار استیم مورد نیاز برای اجرای بازی ها

نويسنده : admin | تاريخ : 17:39 - 29 / 2 / 1392

 

دانلود Steam – نرم افزار استیم مورد نیاز برای اجرای بازی ها

دانلود Steam

دانلود نرم افزار Steam مورد نیاز برای اجرای بازی های شرکت Valve

 

نرم افزار Steam را بسیاری از کاربرانی که به  بازی های رایانه ای علاقه دارند می شناسند . نرم افزار Steam یک برنامه ی ضروری برای اجرای بازی های شرکت Valve می باشد که مهمترین محصولات این شرکت بازی محبوب و بسیار جذاب کانتر می باشد . برنامه Steam برای اجرای تعداد زیادی از بازیهای رایانه ای و رسانه های مرتبط نظیر اخبار و تریلرها استفاده می شود ، از این رو پیشنهاد می کنیم  جدیدترین نسخه ی نرم افزار استیم را از ادامه ی مطلب دریافت کنید . نرم افزار Steam  برای خیلی از بازی های مشهور مثل Resident Evil 6 و Call of Duty: Black OPS 2 مورد نیاز است.

نام نرم افزار : Steam
نسخه : ۱۷.۰۱.۲۰۱۳
ارائه دهنده و ناشر : Valve Corporation
تاریخ انتشار : ۷ ژانویه ۲۰۱۳


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: Steam دانلود SteaM دانلود steam client دانلود steam dota 2 دانلود steam برای black ops 2 دانلود steam برای بازی دانلود آخرين نسخه Steam دانلود آخرين نسخه آپدیت نرم افزار Steam دانلود آخرین نسخه ی نرم افزار Steam دانلود آپدیت Steam دانلود آپدیت استیم دانلود آپدیت نرم افزار Steam دانلود ,

آخرين مطالب

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )

صفحه قبل 1 صفحه بعد

با کليک بر روي +1 ما را در گوگل محبوب کنيد